کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد 97-98

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.143.1.57
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد 97-98


کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 97-98
ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 97-98 شروع شد ، دانش آموزاني که واجد شرايط شرکت در آزمون تيزهوشان 97-98 مي‌باشند، بنابر اينترنتي بودن ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98 ، بايد به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهاي درخشان سمپاد azmoon.medu.ir مراجعه و با وارد کردن اطلاعات دانش آموزي خود ثبت نام اوليه را انجام دهند. تاريخ ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98 اواخر بهمن و اوايل اسفند است و مرحله دوم ثبت نام که جهت پرداخت هزينه آزمون تيزهوشان 97-98 مي‌باشد در فروردين ماه است و دانش آموزان با ورود به سايت ثبت نام سمپاد مي‌توانند جهت پرداخت هزينه ثبت نام تيزهوشان اقدام نمايند تا بتوانند کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 97-98 را دريافت نموده و پس از شرکت در آزمون تيزهوشان منتظر اعلام نتايج آزمون تيزهوشان باشند.
کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان از امروز قابل دريافت خواهد بود شايان ذکر است که داوطلبان عزيز در نظر داشته باشند که مرکز مشاوره سمپاد ايران تحصيل جهت ارتقاي سطح علمي دانش آموزاني که قصد قبولي در آزمون تيزهوشان را دارند آماده ارائه مشاوره قبولي در آزمون تيزهوشان مي باشد که دانش آموزان و اولياي گرامي مي توانند قبل از زمان برگزاري آزمون تيزهوشان 97-98 با مرکز تماس گرفته درصد موفقيت خود را بالا ببرند لازم به ذکر است تمامي منابع آزمون تيزهوشان و نمونه سوالات امتحاني را مي توانيد از ايران تحصيل دريافت نماييد.
به اطلاع کليه دانش آموزاني که تا کنون موفق به ثبت نام در آزمون ورودي مدارس تيزهوشان سمپاد نشده اند مي رسانيم که امکان ثبت نام تيزهوشان ششم ابتدايي از درگاه زير وجود خواهد داشت.
ثبت نام تيزهوشان ششم ابتدايي 97-98
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان
درگاه دريافت کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 97-98
 
جهت دريافت اطلاعات بيشتر درباره دريافت کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 97-98 با مرکز ايران تحصيل تماس بگيريد.
021-70707024 : شماره تماس
تماس از سراسر کشور از طريق تلفن ثابت پاسخگويي 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل

کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان سمپاد 97-98
کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان به صورت الکترونيکي قابل دريافت خواهد بود بر اساس اعلام مرکز ملي پرورش استعدادهاي درخشان و دانش پژوهان جوان، کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان از طريق سامانه ثبت نام مدارس استعدادهاي درخشان sampad.medu.ir قابل دريافت است و دانش آموزان مي‌توانند با دريافت اين کارت از محل حوزه امتحاني و زمان آزمون مطلع شوند و از طريق سامانه نام نويسي آزمون مدارس تيزهوشان نيز ميتوانند کارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.
کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 97-98 از امروز توزيع مي شود و داوطلبان محترم مي توانند چهت دريافت کارت ورود به جلسه از درگاه ثبت نام و دريافت کارت آزمون تيزهوشان sampad.medu.ir اقدام به دريافت کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان نمايند ضمنا اوليا گرامي قبل از اقدام جهت دريافت کارت ورود به جلسه حتما کارت بانکي که داراي رمز دوم باشد را همراه داشته باشند تا پس از پرداخت هزينه ثبت نام کارت ورود به جلسه را دريافت نمايند.

منابع آزمون تيزهوشان ششم ابتدايي 97-98
کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان از امروز قابل دريافت خواهد بود و دانش آموزان و اوليا گرامي مي توانند جهت دريافت اين کارت از سامانه سمپاد اقدام به دريافت کارت کنند ضمنا دانش آموزان و اوليا گرامي دقت داشته باشند که تضمين موفقيت در آزمون تيزهوشان داشتن اطلاعات منابع دقيق و کاربردي است.
سوالات آزمون تيزهوشان ششم ابتدايي به دو دسته تقسيم مي‌شوند : سوالات تحصيلي و سوالات تحليلي
سوالات تحصيلي آزمون تيزهوشان ششم به هفتم  از کتاب‌هاي درسي طرح مي‌شوند.
سوالات تحليلي آزمون تيزهوشان ششم به هفتم  از داخل کتاب‌هاي درسي طرح نمي‌شوند و هدف از طراحي سوالات تحليلي، سنجيدن اطلاعات دانش آموزان است.
دانش آموزان و اولياي گرامي مي توانند پس از کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان جهت مشاوره قبولي در آزمون – معرفي بهترين کتاب ها قبولي تيزهوشان و دريافت منابع مهم آزمون تيزهوشان ، از سراسر کشور با شماره تماس 02170707028 و يا جهت دريافت اشتراک مشاوره تا قبولي 02170707024 تماس بگيرند .
پاسخگويي 8 صبح الي 1 شب

 

سوالات آزمون تيزهوشان ششم ابتدايي 97-98 جمعا 70 سوال است با 90 دقيقه زمان براي پاسخگويي.
سوالات آزمون تيزهوشان ششم به هفتم بصورت چهار گزينه‌اي است و هر سوال تنها يک پاسخ صحيح دارد در نتيجه اگر دانش آموزي دو گزينه را بعنوان پاسخ علامت بزند، يک امتياز منفي مي‌گيرد. اگر به سوالي پاسخ غلط بدهيد، يک امتياز منفي براي شما لحاظ مي‌شود. سوالات بي پاسخ امتياز منفي ندارد. جواب درست هم 3 امتياز مثبت دارد.
به ضرايب دروس توجه کنيد و با توجه به ضريب هر درس، وقت و برنامه ريزي مخصوص هر درس را به آن اختصاص دهيد و همانطور که مي‌دانيد هرچه ضريب درس بيشتر باشد از اهميت بيشتري برخوردار است.

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان
تعداد سوالات تحليلي آزمون تيزهوشان نهم به دهم پانزده سوال هست که مدت زمان پاسخگويي به آنها نيز 15 دقيقه هست.
زمان ثبت نام و دريافت کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 97-98
دريافت کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان پس ثبت نام و تکميل اطلاعات در سامانه سمپاد خواهد بود همانطور که اشاره شد تاريخ ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98 در اواخر بهمن يا اوايل اسفند ماه 96 است. ثبت نام هم بصورت دو مرحله اي انجام مي‌شود. براي مرحله ثبت نام اوليه که در همين تاريخ ذکر شد، به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهاي درخشان سمپاد Azmoon.medu.ir مراجعه کنيد و اطلاعات دانش آموزي خود را وارد کنيد و ثبت نام اوليه تکميل مي‌شود. مرحله پرداخت هزينه ثبت نام آزمون تيزهوشان 97-98 در فروردين ماه و بصورت اينترنتي است و دانش آموزان بايد حتما در اين تاريخ هزينه را پرداخت نمايند و گرنه کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان به آنها تعلق نمي‌گيرد ، ضمنا به اطلاع مي رساند ظرفيت مدارس تيزهوشان محدود است و فقط دانش آموزاني که شرايط شرکت در اين آزمون را دارند مي توانند در آزمون شرکت کرده و قبول شوند.
زمان برگزاري آزمون تيزهوشان ششم ابتدايي 97-98
آزمون تيزهوشان 97-98 در نيمه اول ارديبهشت ماه 97 برگزار مي‌شود که بصورت کشوري است و معمولا يک هفته قبل از برگزاري آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان در سايت sampad.medu.ir  به دانش آموزان متقاضي ارائه مي‌شود.
زمان اعلام نتايج آزمون تيزهوشان ششم ابتدايي 97-98
پس از دريافت کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان آزمون تيزهوشان 97-98 که برگزار شود، حدود 5 الي 6 هفته بعد از برگزاري آزمون، نتايج آزمون تيزهوشان از طريق سامانه ثبت نام آزمون تيزهوشان Azmoon.medu.ir قابل مشاهده است.

مطالب مرتبط :
مشاهده نتايج آزمون تيزهوشان
مشاوره قبولي آزمون مدارس تيزهوشان
مشاوره قبولي در آزمون مدارس نمونه دولتي
کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان
کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان 97-98
معرفي مدارس تيزهوشان
ثبت نام مدارس نمونه دولتي
ثبت نام مدارس تيزهوشان




تاریخ ارسال پست: سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت: 18:15
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: